PayU | Express.
Płać za zakupy online
już w 0,5 sekundy!
Teraz możesz płacić tak jak lubisz - przelewem lub kartą, bez
każdorazowego logowania do banku i przepisywania haseł SMS, czy
podawania danych karty.

Czym jest PayU | Express?

PayU | Express to bezpłatne usługi umożliwiające Ci realizację wpłaty jednym kliknięciem. Teraz możesz płacić tak, jak lubisz – przelewem lub kartą, bez każdorazowego logowania do banku i przepisywania haseł SMS, czy podawania danych karty.

Jak płacić PayU | Express?

  • Po uruchomieniu usługi PayU Express w swoim banku
  • Po zapisaniu
    karty płatniczej

Korzyści usługi PayU | Express

  • SZYBKOŚĆ

    realizacja płatności nawet w 0,5 sekundy

    bez przechodzenia na dodatkowe strony płatności

  • WYGODA

    bez logowania do banku, wpisywania danych karty i przepisywania haseł

    komfort płatności niezależnie od urządzenia, z którego korzystasz

  • BEZPIECZEŃSTWO

    PayU współtworzy usługę z Twoim bankiem, co gwarantuje jej pełne bezpieczeństwo. PayU nie otrzymuje loginu ani hasła do Twojej bankowości elektronicznej.

    wszystkie transakcje objęte są Programem Ochrony Kupujących PayU lub Programem Ochrony Kupujących Allegro

    przy transakcji powyżej określonych limitów poprosimy Cię o dodatkową autoryzację płatności

Jak włączyć usługę?

Jak zapisać rachunek?
  • Jako metodę płatności wybierz swój bank
    Jako metodę płatności wybierz swój bank
  • Po zalogowaniu do banku zaznacz, że chcesz korzystać z PayU | Express
    Po zalogowaniu do banku zaznacz, że chcesz korzystać z PayU Express. Jeśli korzystasz z mBanku, Alior Banku lub Orange Finanse, możesz aktywować usługę zapłaty jednym kliknięciem już w trakcie wypełniania formularza opcji dostawy; Wystarczy, że w trakcie płatności za zakupy zaznaczysz opcję „aktywuj mTransfer mobilny" (po wybraniu mTransferu) lub "aktywuj PayU Express" (po wybraniu Alior Banku lub Orange Finanse).
  • Gotowe! Przy następnej płatności zapisana karta pojawi się jako Twoja domyślna metoda płatności
    Gotowe!
    Przy następnej płatności PayU Express pojawi się jako Twoja domyślna metoda płatności
Jak zapisać kartę?
  • Jako metodę płatności wybierz swóją kartę
    Jako metodę płatności wybierz kartę
  • Wpisz dane karty i zapisz ją
    Wpisz dane karty i zapisz ją
  • Gotowe! Przy następnej płatności zapisana karta pojawi się jako Twoja domyślna metoda płatności
    Gotowe!
    Przy następnej płatności zapisana karta pojawi się jako Twoja domyślna metoda płatności

Jak to działa?

  • 1

    Robisz zakupy na Allegro

  • 2

    Wybierasz sposób płatności:
    zapisaną kartę lub rachunek bankowy

  • 3

    Gotowe!
    Transakcja została opłacona

FAQ

  • Jeśli chcesz zapisać swój rachunek bankowy, w podsumowaniu płatności wybierz swój bank i po zalogowaniu do niego zaakceptuj regulamin i wybierz rachunek, który chcesz przypisać do usługi. Następnie autoryzuj przelew. W mBanku usługa nazywa się mTransfer mobilny, a w pozostałych bankach PayU Express. Jeśli korzystasz z mBanku, Alior Banku lub Orange Finanse, możesz aktywować usługę zapłaty jednym kliknięciem już w trakcie wypełniania formularza opcji dostawy. Wystarczy, że w trakcie płatności za zakupy zaznaczysz opcję „aktywuj mTransfer mobilny" (po wybraniu mTransferu) lub "aktywuj PayU Express" (po wybraniu Alior Banku lub Orange Finanse).

    Jeśli chcesz zapisać kartę, w podsumowaniu płatności wybierz płatność kartą i wyraź zgodę na jej zapisanie. Przy następnej płatności zapisana karta podstawi się jako Twoja domyślna metoda płatności.

  • W przypadku zapisanych rachunków PayU współtworzy usługę z Twoim bankiem, dzięki czemu jest ona całkowicie bezpieczna. Wymiana niezbędnych informacji pomiędzy bankiem a PayU, która pozwala na uruchomienie usługi i realizację płatności jest szyfrowana. PayU nie ma dostępu do Twojego loginu ani hasła do bankowości elektronicznej.

    W przypadku zapisanych kart dane również przechowywane są w PayU w zaszyfrowanej postaci – do każdej karty zostaje przypisany specjalny identyfikator, za pomocą którego realizowana jest płatność. Identyfikator ten działa tylko dla konkretnego sklepu współpracującego z PayU i w ramach bezpiecznej komunikacji ustanowionej między PayU a sklepem. PayU posiada międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa dla przetwarzania transakcji kartami płatniczymi (PCI DSS) oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej.

    Wszystkie transakcje realizowane w ramach PayU |Express objęte są Programem Ochrony Kupujących PayU lub Programem Ochrony Kupujących Allegro.

  • Z PayU | Express mogą korzystać klienci banków: mBank, Pekao S.A., BGŻ BNP PARIBAS, Getin Bank, Noble Bank, Alior Bank i T-mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, a także posiadacze kart Visa i Mastercard.

  • Tak, istnieją limity, powyżej których zawsze będziemy prosić Cię o dodatkową autoryzację wpłaty. Zależą one od konkretnej metody płatności. W przypadku Banku Pekao S.A. zawsze przy transakcji powyżej 100 zł poprosimy Cię o dodatkową autoryzację płatności – będziesz mógł to zrobić logując się do bankowości elektronicznej. W przypadku BGŻ BNP PARIBAS, Orange Finanse oraz mBank limit ten wynosi 200 zł, natomiast w przypadku Getin Bank, Noble Bank, Alior Bank oraz T-mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank – 500 zł. Oprócz tego w przypadku poszczególnych transakcji możesz także zostać poproszony o dodatkową autoryzację płatności.

  • Oczywiście, jeśli nie rozpoznajesz transakcji dokonanej przy pomocy usługi na wyciągu z rachunku lub masz podejrzenie, że transakcji dokonała osoba nieuprawniona – natychmiast poinformuj o tym bank lub PayU. Numer kontaktowy do PayU to +48 61 628 45 05, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-20:00. Możesz też wysłać maila na adres allegro@payu.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego. Reklamację możesz złożyć także w swoim banku. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie usługi – zapoznaj się z nim, zanim złożysz reklamację. Jeśli jednak rozpoznajesz transakcję, ale masz zastrzeżenia do jakości dostarczonego towaru lub zamówiony towar nie został do Ciebie dostarczony zgodnie z umową ze sprzedawcą – skorzystaj z Programu Ochrony Kupujących.

  • Usługę możesz całkowicie wyłączyć, usunąć jeden z rachunków przypisanych do PayU | Express lub wyłączyć jej działanie na Allegro. W każdym z tych przypadków wystarczy, że skontaktujesz się z nami. Jeśli chcesz usunąć jeden z rachunków, możesz też skontaktować się ze swoim bankiem przez bankowość elektroniczną lub infolinię. Usunąć rachunek przypisany do PayU | Express, możesz także z poziomu Allegro w zakładce: Moje Allegro > Moje zakupy > PayU > Lista moich kart i kont, wybierając opcję usuń przy danym numerze konta.